salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, October 12, 2010

1st time

1st time saya tengok awak face to face dalam kelas english masa sesi perkenalkan diri waktu sem 1 (2008) 'eh mamat ni, pelik gila rambut, ntah pape'

1st time awak tegur cara saya paki handsock waktu sem 3 (2009) 'eeiiii....... geram tol, memang nak kena mamat ni. suka bikin wa panas hati'

1st time saya temankan awak makan (2009) kita borak panjang cerita macam-macam.

1st time awak ajak saya keluar kita pergi tengok wayang dengan kawan-kawan, sem 4 (2009) 'eh seronoknya keluar dengan awak, you sporting giler la.. Gila pon x sporting macam ni'

1st time awak cakap nk serius dengan saya 12 april (2010) 'omg, ape yang aku da buat ngan budak ni (terharu giler)'

1st time awak datang rumah saya 23 april (2010) 'pandai awak bawa diri dengan family saya. mama saya pon siap cakap i like him i like him'

tak sabar bila 1st time awak lafaz akad nikah untuk sunting saya satu hari nanti.

sekarang sikit-sikit jer kita nak gaduh, benda kecik pon nak jadi isu. heeee.... tapi saya cuba faham, kadang-kadang susah juga, asyik fikir bukan-bukan jer.....

so, saya buatkan ini untuk awak..

entry ini untuk hang.. hang la.. siapa lagi.. hang yang bernama MOHAMAD NOR AZIZI. terima kasih bersabar dengan karenah saya yang nakal ini.. saya bertuah sebab dapat berkongsi CINTA dengan awak.. (^ _ ^)

thanks Honey Bear.......

LOVE u so much....

muah3x...

No comments:

pretty!!!!