salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Friday, October 15, 2010

azizi




budak ni nmenye azizi..
klu ikot ayt bese, die ni bf aku la..
tp... aku rse xpon.. aku leh ckp die elmo aku jela ea..
skang die mmg ade kt ati aku lepas fmily aku...
xtau la psni cmne.. klu jdoh aku ngn die pnjg, adela kenduri wt kt balok n pasir gudang..
klu x, balok 2 sure tp tmpt 1 lgi, aku akn cnfrmkn smule..

die sngt manja.. sjk aku ngn die, aku da rse aku ni cm mak org da..
aku ske mara die, aku ske bebel kt die, aku ske perang dingin ngn die, aku ske mngusik die, aku ske pukol die, mcm2 la.. yg psti pe yg aku xleh wt kt kwn2 aku, aku wt kt die.. kire die mmg mngsa keadaan aku la..

die leh wt aku gelak, die leh wt aku snyum, die leh wt aku mara, die leh wt aku skit ati, die leh wt aku nangis, die leh wt aku rse cm nk mkn org, die leh wt aku rse mnympah, mcm2 la kebolehan die..

tp.... aku x prnah bosan ngn die..

stakat ni pe yg aku nk mkn, msti die usahakn cri.. bese mkn2 jela aku mntak.. kang aku mntak brg, botak plak kple bdk 2 nk blikn.. die slalu abiskn mknn aku.. sbb aku mmg jnis mnusia mkn x abis.. nk jgk tnggl ckit.. ini org pnggl gedik.. tp nnt die tlg abskn tok aku..

die ske ngajuk ngn aku.. dala aku x pndai pjuk org.. so, ble die ngajuk, aku biakn jer, aku diam jer, xckp ngn die.. hmmm.. lme2 nnt die akn dtg kt aku n bek sndri.. tp xdla lme.. dlm bape minit jer.. leh plak die xckp ngn aku lme2..

da xde mnde nk tlis kot.. aku sje ltak gmba die bnyk2 wlupon die x nsem.. bia ah.. aku pon x tau nape aku syg sngt kt die.. kdg2 aku rse cm aku da sewel pon ade gk..

1 comment:

pretty!!!!