salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 1, 2011

boot

its all about boots

ha....
cntik kan???
boot-tiful!!!

msti korang pelik kn tngok, smue aku amek boot yg flat, xde heels..
ni utk sedapkn ati sndri yep.. hehe
aku suke gler pakai heels..
tp kn.... dsebabkn aku da tnggi.. dan aku pnyr pasangan pon beza 2-3cm je dri aku, aku kuatkn smngat utk mnerima sbarang ksut yg flat.. pasangan aku pon sngat bahagia ble aku mcm tu..
dsebabkn aku seorang perempuan yg sngat degil dan mmpunyai ego yg tnggi,
korang ingat aku akn berdiam dri hnya memakai flat shoes?? tdak sama sekali.. hahaha

ok2.. back to the story..
boots bleh digayakan dgn mcm2 pakaian..
just make its suit with urself n the way u dress up ok
if not, its look weird

digayakan dgn skirt
ikot suke la, skirt pendek or labuh
jus make urself confortable

untuk yg bertudung
lg sesuai skirt labuh kot
tp bukan yg smpi ke buku lali tu
yg bawah lutut
pstu pakai boots yg panjang
jgn lupe pki legging
kot2 trselak ke skirt tu, nmpk plak kaki nnt

digayakan dengan skinny jeans
yg ni pling sesuai untuk yg bertudung
nice!!


da dpt imagine kn cmne nk gayakan boots??
da kan..
simple but beautiful

kurang2 pon kne ade 2 pasang boots taw
1 yg panjang, 1 yg pendek
okie girls???

fashion is common sense
be brave!!

chow!!!

4 comments:

Shikin Ismail said...

fashion is about to be bold. bold and brave are the key words. and i looove those boots! :)

yunie said...

yup2.. me tooo..;)

aLya said...

lepas ni beli n pakai g kelas lak syg..hehe

yunie said...

uish.. klu cmtu tiap2 mse ah ade bodyguard sblh aku.. hahaha

pretty!!!!