salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 15, 2011

cinta jarak jaoh

percaye ke??
kekal ke??
bahagia ke??

bagi aku la kan, aku susah nk percaya cinta jarak jaoh..
nope, ini bukan masalah cinta
ini masalah keyakinan diri terhadap pasangan dan kesetiaan pasangan

boys are unpredictable creature
right??
so, watever hapen, u must get ready first GIRLS..
jadi, xdela kes berebut rebut lelaki kn..
come on!!!
kumbang bukan sekor..
wake up GIRLS!!!

if not
kite akan dgr lgu ni terngiang ngiang kt telinga

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu, Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Ku cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku

C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya...

(Terhanyut jiwa ini, terjatuh dihatinya)


credit to:

6ixth Sense
Tak Bisa Memilihmu


p/s: tapi kite kne ingat, jodoh bkn kte yg tntukan .. so, sejaoh mne pon klu kite tercampak dari pasangan kte, kalau da mmg jodoh, x kemana.. he will be yours for sure..

chow!!!



3 comments:

aLya maNip said...

yes!!! setuju..hehe
jngan la ade org nyanyi lagu tu kat aku..haha

bunga said...

setuju..

segala dari-NYA..suka ayat last tu..


tapi kite kne ingat, jodoh bkn kte yg tntukan .. so, sejaoh mne pon klu kite tercampak dari pasangan kte, kalau da mmg jodoh, x kemana.. he will be yours for sure..

yunie said...

alya- hehe.. insyallah x.. kte doa sme2 yep syg..

bunga- tq bunga..:)

pretty!!!!