salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, March 30, 2011

nape still sayang die

this video posted by kiki cayunk

tajuknye
nape still sayang die??



ha.... cmne???

kte x mintak leh jatuh cinta ngn die
kte x mintak leh sayang die sngat2
kte x mintak die akn tngglkn kte untuk pmpuan laen
kte x mintak tbe2 perasaan die leh berubah sbb pmpuan laen

sbb...
smuenye da ditetapkn

kte just mintak kt ALLAH bg yg terbaek utk hidup kte

klu ni jalan yg terbaik
redha
setiap yg jadi msti ade hikmahnye

dont ever blame anybody
just look at urself
n try to improve urself become much better

okie girls???
just hope the best for you guys..

p/s: msti korang ckp, ckp mmg sng kn.. mmg pon, sbb xkne bayar.. kn2?? sambil aku bercakap aku akn memotivasikan diri aku sndri.. aku xtau pe akn jdi akn dtg.. so, pape yg akn trjadi, aku akn kuat dri skang.. jodoh, ajal, di tangn tuhan.. aku just doa yg trbaek utk diri aku sndri.. amin...

smile
:)

3 comments:

Bunga said...

setiap yang berlaku adalah yang terbaik tuk kita..cayokk..

aLya maNip said...

amin.. :)
da pndai ko skunk..hahaha

yunie said...

bunga- tepat skali.. yup2.. aja2 fghting..

alya- hehehe.. tngok sape aja.. tp kn die plak lbey2 trase, xphm aku.. haha

pretty!!!!