salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 29, 2011

perumpamaan bear aku


bear: bear sayang cyg banyak macam semut..

aku: ha?? semut???

bear: yela, bear sayang cyg banyak macam semut2..

aku: ha??? ape bear ni??

bear: bear sayang cyg, sebanyak semut yg ade kt dunia ni..
aku: oooo.. nape semut plak bear??

bear: sebab semut kn banyak..

aku: oooo.. kire semue spesis la ni bear..

bear: a ah.. semue skali spesis semut yg ade kt dunai ni..

aku: (just smile)

nmpk x perumpaan baru tu?? yang diboldkan.. ha..... utk sape2 yg nk try gune perumpamaan baru ni utk si bertakhta di hati, silakan.. sangat kelakar kn, tp meaning sngt mndalam.. aku suke.....

walaupon aku benci gler ngn semut, tp yg ni aku terime ngn hati yg berbunga-bunga.. hehehe

p/s: tq bear.. hahaha.. i am so hepy tonite.. tq mr sunshine.. luv u.. :)

No comments:

pretty!!!!