salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, June 30, 2011

aku dah tahu semuanya

pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab ko dah berjaya buat aku marah
bukan senang nak buat aku marah sebenarnya
hanya orang yang terpilih jer dapat buat
congrats for that k.. :)

aku sedar sape aku ni
cuma
aku lambat sedar sape ko sebenarnye

tapi sekarang
aku da tau sape ko dan sape aku dalam hidup ko
damn!!!!
macam mane la aku boleh x perasan ape yg ko da buat kt aku
ko da hilangkan semua kepercayaan aku kat ko
thnks for dat too :)

eh! jap2..
ko pernah buat baek dgn aku jgk kan..
thanks taw..
aku happy sngat saat tu..
tp aku xtau la ko ikhlas ke x kan or just nk amek hati aku supaya sayang kat ko..
lagi ramai sayang lagi bagus kan..
huh!!!

k la..
lpas ni aku da xkacau hidup ko..
dan aku harap ko pon xkan kacau hidup aku..

just live ur life to the fullest..
take care of urself..
semoga berbahagia..
sumpah aku ckp, aku ikhlas sayang ko slame ni sbb aku da anggap ko sebahagian dari keluarga aku sendiri..
thnks for everything u did..

goodbye..


No comments:

pretty!!!!