salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 21, 2011

rindu sangat

ok
sngat gedik!!! jgn tiru yep wahai kawan2 ku sekalian.. hehe

baru 3hari lepas aku jumpa dia..
tp sumpah aku ckp..
aku rindu giler kat die skang..
aku asyik teringat jer ape yang die da pernah wat dan membuatkan aku sangat happy...

nk tahu x ape yang aku teringat skang??
hehehe


ha????

ape ha2??
video klip ni la yang menyebabkan aku teringat kat dia..

ada kaitan ke??

aish bnyk tanya plak.. hehehe

aku pernah alami mnde yang sama macam girl yg dlm video klip tu
tapi xdela sebijik segolek.. tipu sngat la tu kn.. hahaha

die datang naek LC dengan bear yg sangat besar di belakang
(balik kang aku upload gambar ea, skang ngh keje.. hehehe)
dia bagi bear tu kat aku dan cakap
'saya suka awak'

waaaaa.. dat's the sweetest memory i had with him..
kecairan aku mula bertambah pada masa itu yep.. sngat cair...
bear itu rendah ckit jer dari aku..
kalau aku 170cm, bear tu bleh dikatakan 167cm..
tapi dari segi kegemukan dan kebesaran, mestila bear tu yg menang.. hehehe

really miss dat time... syoknye kalau dapat 1 agi...
ok, aku tau itu agak melampau.. heeeee

korang mesti tau video klip tu ada sambungan kn?


aku da bagitau kat die pasal video klip ni..
aku cakap kat dia macam ni..
"bear, kalau nak try wat cm video klip ni jgk, try la.. tapi jangan menyesal la lpas tu.."
nmpak! mndalam x maksud aku.. hehehe

video klip janji ni pon ada sambungan taw..
kite sama2 tnggu k..


chow!!!

No comments:

pretty!!!!