salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Saturday, July 2, 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

hye guys!!!

sekali lagi aku berminat nk joint contest
contest ape yep???
Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!
ini semua disebabkan blog cik wan :)

ok
sebab yang lain kenapa aku join contest ni ialah:-
mestilah sebab nk shawl
sape xnk shawl free oit!!! hakhak.. guraw jer.. ;)
my ID follower: yunie

you guys yang nak join contest ni boleh klik kt link ni little ros
tarik tutupnye 13 july 2011

kenapa aku berminat nak shawl ni???
sebenarnya aku sedang mencuba untuk berubah.. sape cakap orang yang betudung tak boleh befesyen dan tak boleh kelihatan cantik? tidak sama sekali kan.. kadang2 perempuan yang bertudung lagi cantik daripada yang tak bertudung kan.. hmmmm.. tula.. huh!
eh! cop!! mcm xde kaitan jer kn.. hehe.. so ape sbbnye aku brminat dgn shawl ni?
sebabnye ialah skang aku sedang berjinak-jinak dgn shawl, manelah tahu kan kalau dapat shawl percuma daripada cik little ros aku akn mnjadi lebey cantik dgn bershawl.. ha???? =_='' heeeee

oklah guys
sebelum aku merepek ntah pape lagi
lebey baek aku berundur diri

jgn lupe joint contest ni!!!
who knows your luck ;)

No comments:

pretty!!!!