salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, July 7, 2011

mcm mne aku boleh berminat utk berblog?

hye guys!!!! :)
thnks sngt2 pada sesape yg pernah bace blog aku nih.. hehe

actually.....
aku buat blog ni untuk kisah cinta aku.. just dat!! ditekankan di situ yep.. heeee..
untuk aku ingat setiap kenangan aku dengan orang yang aku sayang dan juga orang yang berjaya buat aku marah.. but for the main purpose still about my love.. :)

bila ade kelapangan waktu, aku akan baca balik apa yg aku tulis.. time ni la stress aku akan hilang.. aku akan senyum srg2 ingat balik kisah lama2.. kisah cinta aku, kisah baran aku, kisah benci aku, macam2 kisahla.. hehe

ditekankan juga, sesiapa yang tidak berminat dgn blog aku sila la beredar.. wah... gitu jer kn aku bagi.. hikhik.. sebab blog ini hanya luahan perasaan aku.. xde info penting sngat pon.. dan kepada sesiapa yang suka mengumpat, mencaci dan mengutuk selepas membaca blog aku ni, aku mintak maaf bnyk2.. aku xde niat pon nk wt korang tambah dosa.. so, sebelum dosa korang makin bertambah dan titik hitam di hati juga makin bertambah, lebih elok sekirnya tuan puan mengundurkan diri.. hakhak

ditekankan juga lagi, blog aku adalah hak milik aku.. disebabkan hak milik aku, suka hati aku la nak tulis ape2 pon.. nk tayang boyfriend tersayang aku ke, nak bermanja dengan boyfriend kesayangan aku ke, nak marah2 ke, nak jadi psycho ke or what so ever lah ea.. pada sesiapa yang xberminat nak amek tau, nyah ko dari cni!!! huahahaha.. kata kau! xdla nyah tapi sila jgn tinggalkan jejak di sini..

hmmmm.. aku mmg suke cite pasal azizi aka gg aka bf aku aka cinta hati aku aka bear aku.. sebab ape? sebab die suke baca blog aku.. peminat setia tuuuuuu.. mcm mne aku tau?? ntah2 aku pasan sorang2 kan???? hakhak.. aku taula babe, sbb setiap post baru aku si cinta hati akan huraikn balik.. time aku marah, die akan tenangkan aku.. time aku sedey, die akan pujuk aku.. time aku jiwang, die akan ckp 'syg baby sngt2'.. hehehehe.. so, aku akn rase slalu happy walaupon aku ade masalah.. ada paham kamu semua?????

setiap orang yang berblog ada sebab mereka sendiri.. dan korang x ade HAK nk judge mereka sesuka hati.. biarla mereka dgn cara mereka, kamu dengan cara kamu dan aku dengan cara aku..
habis cite.. semua orang leh hidup aman dan tenteram.. kn3??? hehehe

dan lagu ini aku tujukan untuk si CINTA HATI aku.. :)


peace yawwwwww.....

No comments:

pretty!!!!