salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, July 12, 2011

rahsia kami berdua

untuk kali keberapa aku pon tak kire
mereka tanya aku soalan yang sama
'sudah kurang sangatkah lelaki dalam dunia?'
'apa kau buta tau kau pura-pura suka?'

untuk kali ke berapa itu juga
aku memerli dia dengan soalan yang sama
dengan raut muka yang memang tak boleh blah
sambil ketawa sakan aku cakap satu satu

'bear saya mungkin nampak sngat ceria'
'tapi dia suka nangis bila dengan saya'
'bear saya juga sangatla manja'
'tapi dia tegas bila berkaitan dengan saya'

"saya lagi kenal bear saya" ahaks!!

dan lebih berkali kali juga
aku pesan padanya apa yang bakal jadi
aku dan dia mungkin tak macam kapel lain
dia sngt sweet tapi aku hati batu

di setiap berkali-kali itu juga
aku sendiri pon da macam tak percaya
'bear nak ape dengan orang ni?'
terus die cubit pipiku sambil berkata

'sayang mungkin bad mood tak kire masa, tempat'
'tapi sayang selalu buat bear ketawa'
'sayang memang selalu tak dengar cakap'
'tapi sayang manja bila kita berdua'

"bear kenal sayang bear macam mana"

buat apa ditayang
bahagia hanya kita yang rasa
biar mereka meragui
janji kita selalu gembira

katil sepah tak apa
asal muat nak tido
hadiah mahal tak guna
kalau hati tak ada cinta

aku memang sangat lah garang
tapi selalu nangis sebab orang luar
mulut aku puaka tak berinsurans
kerna aku rimas bermuka-muka

aku senang panas tidak semena
mana boleh tahan gedik mengada-ngada
dan aku sengaja tak dengar kata
aku punya manja hanya dia boleh rasa

rahsia kami berdua





2 comments:

Anonymous said...

sangat manis dibaca... =)

yunie said...

hehe.. thnks :)

pretty!!!!