salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 12, 2011

my favorite food


hye guys!!!!

smua org ade makanan kegemaran tersendiri kn..
so do I..

aku suka makan........

NASI


ni memang xleh tinggal ok..
setiap hari mesti kena makan, walaupon skali sehari...
if not... my cute tummy will be sad.. and it can spoil my mood immediately.. hehe

AYAM


nyum nyum nyum
ni 1 lagi makanan ruji aku kt UTM..
tiap2 hari, ayam.. smpai kwn2 aku da jemu tengok aku.. eh!! cm xde jer kn.. jemu tengok aku mkn ayam la..
syoknye... x kisah la masak ape pon.. asalkan aku nk bahagian dada.. bak kata kawan aku, bahagian segitiga bermuda bagi kat yuni.. hakhak
hmmmm... rndunya nk balik UTM..

CILI

i love spicy food!!!!
makanan yang aku mkn mestila pedas.. kalau x, aku kurang berselera..
kalau ade cili lg bgus.. aku akan kunyah cili tu smpai la lidah aku rse cm pedas jer.. hahaha..
tp kn.... sejak 2 menjak ni, lidah aku da mcm kurang berfungsi ckit kalau bab2 pedas ni.. mkn bnyk cili pon still feel the same.. hmmmm.. must be something kn.. watever la.. hehe


chow!!!!

No comments:

pretty!!!!