salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, October 18, 2011

tulus ikhlas dari hatiku

kelas entrepeneurship sangat membosankan!!!!

huh!

kadang2 kn aku cm pelik tengok lecturer ni mngajar.. x penat ke bercakap 1 jam setengah non-stop.. haiyaiii!!! aku tengok pon penat.. cm nak bagi air jer kt die soh die bersabar ckit..

hmmm.. xpela, tu cara dia mengajar kn..
janji aku nak dapat A.. mengumpat lecturer dlm blog ade hati tu nk dpt A.. =.=''

penat aku dengar die bercakap kn, aku pon mula la wat projek aku sendiri.. melukis!!! nk bercakap gk x boleh, nnt lecturer tu murka lagi.. hakhak

kebetulan jugak masa tu aku duk sebelah si cinta hatiku mr azizi..
jadi aku pon lukis la dia kt atas meja.. heeeaaaahhhh?? atas meja pon jadi.. vandalisme!!

tadaaaaaa!!!!

eh! bukan yg ni la.. heeeeee


ni la yang betolnye...

drum roll ckit~~~~
tadaaaaa~~~

ha.... cute x????
si hodoh azizi..
huahahahaha

2 comments:

Unknown said...

si buncit azizi la..hahaha

yunie said...

oh, tu leh jgk.. buncit itu seksi tp utk gg buncit itu stress.. hahaha

pretty!!!!