salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 26, 2012

siapa di hatimu :))


haaaa... sape tahu lagu nih???
sape yg xnk ngaku tuh??? piap2 (sebat ponggong korang) hakhak

iye, aku phm.. ade sesetengah orang tak suka dengar lagu jiwang2 cmni.. tapi aku suka.. hehe.. syok tuh.. kalau lgu cmni, cepat jer serap dalam kpla otak aku.. aku leh nyanyi ngn bahagianya.. tu bermakna kita brminat dgr lagu tu kn.. klu kte susah nk ingt, mknenye kite x ingat sngt la kan.. cmtu keh?? leh laaaa.. hehe

sebenarnye aku pon xtau tajuk lagu ni ape.. tapi bila lagu ni ade kat radio, bukan main aku agi duk syok nyanyi.. ingat lirik sebijik sebijik tu wa ckp sama lu... hahaha.. baru jer tadi aku tau tjuk lagu ni, tu pon sebab kawan aku post kt fb.. :)

lagu ni selalu ade kat era malam2.. kn2? disebabkan aku selalu kuar dinner dgn my boyfie dan aku suka dgr radio melayu, so selalu lah aku melalak dalam kete klu lagu ni kuar.. hikhik.. aku sngat malu nak menyanyi depan org lain.. yup!! sangat malu.. aku hanya akan menyanyi depan adik2 aku jeh.. skang habit tu da pergi plak kt my boyfie.. mesti korang ckp kn "baik nyanyi depan kawan2 drpada bf sendiri".. kn3?? hahaha.. okeh, suara aku sumpah 'sedap' sbb tu aku x berani nk nyanyi dpan kwn2 aku.. klu diorang ajak g karok, confirm aku x g.. haha.. malu weh....

so, layan lagu nih ok.. best2.. aku suka walaupon my boyfie slalu ckp, "nyanyi lagu laen la syg, bear x tau la lagu ni.." tapi.......... ade aku kisah??? nk dgr, dgr.. xnk, ttup telinga.. xpon naek kete laen.. huhahahahahaha..


No comments:

pretty!!!!