salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, February 14, 2012

hati ini bukan milikku lagi ;)

LOL~~~~


hahaha.. kelakar keh???
for me yesssss!!!!

aku ade pengalaman dengan ayat2 kat atas tuh.. and now that person is mine.. eh! not yet.. my future husband maybe.. amin.. :)

tapi kan....

aku akn tukar ayat2 tuh dalam versi kami..

mr right: aku ni sape?
me: my bestfriend..
mr right: xnk tuuu..
me: pstu??? ok la.. kawan bese jeh..
mr right: nk yg lagi special leh x?
me: aku x suka berkongsi..
mr right: da x payah kongsi ngn sape2 da..
me: hmmm.. nanti la.. pikir dulu..
mr right: ok..

seriously i'm in love~~~ :D

2 comments:

Beatrice Bianus said...

Moga jodoh kekal...^^
God bless your relationship :)

yunie said...

thanks :)

pretty!!!!