salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 23, 2012

saye da graduate lerrrrrrrrr

assalamualaikun :)
hello guys... ape khabar semua? hopefully semua sehat la yep, baru best nak menjalani bulan ramadhan ni knnnnnnn.. 


BRAVE kartun yang sangat sangat comel okeyyyyyy.. terutama budak kecik yang 3 orang tuh.. 
#ok, ni cuma intro jer.. hikhik

korang!!!!!!! aku dah graduate laaaaaaaa.........
kagum x? kagum x???????

dah lame pon habis, tapi baru ingat nak update.. kira lom terlambat kn.. tak sabar nak tunggu hari konvokensyen.. *bayangan keluarga sendiri jumpa keluarga bakal mertua.. LOL~

ok2
dengan ini saya nurul shayuni bt yusoff mengisytiharkan..

i officially graduated from UTM!!!! yipppiiiiiii




sangat bangga ok dapat siapkan thesis ni.. lagi ckit jer nak gugur rambut aku taw.. :p

PRODUCTIVITY AND WORK DESIGN IMPROVEMENT IN A FULL-SERVICES COMPANY
BACHELOR OF ENGINEERING (MECHANICAL-INDUSTRIAL)
2012 UTM


p/s: lepas ni mungkin aku akan sambung master then terus continue to phd.. jadi lecturer nampak lagi vogue untuk perempuan kn.. hehe.. doakan aku yer kawan2.. semoga cita-citaku tercapai.. amin.. DR wanna be.. wow! that's sound so great right.. semoga semua berjalan lancar.. amin amin amin.. :0

till then guys..
salam..

No comments:

pretty!!!!