salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 6, 2012

semakin hari semakin cinta

assalamualaikum semua.. :)
lamenye x update blog..
maklumlah sedang bermuhasabah diri.. hikhik

aku masih lagi di UTM..
why???
i love being here lorhhhhh.. klu umur panjang, bulan 9 nnt i will continue my study here as a master student.. insyaallah.. amin..

back to the topic, what i want to say.......

you! hidup tidak selalu indah, langit tidak selalu cerah ok..
aku still anggap kau sebagai kawan aku walaupon banyak giler kau mengata aku dan menyebarkan berita yang tidak mnyenangkan pasal aku, sejak awl sem lg.. hehehe

but dun wory, u r still my friend..
aku harap klu kau terase, sila berubah ok.. 
tak baik memporak perandakan kawan2 sendiri.. kawan dengan ikhlas.. jangan duk mencucuk-cucuk kawan2 kamu dengan pelbagai cerita yang tidak menyenangkan.. ini nasihat, bukan cari pasal.. aku akn sentiasa jadi kawan kau sampai bila2..
aku berdoa agar kau diberikan jodoh yang baik dan berubah menjadi kawan yang ikhlas.. amin...



mohamad nor azizi..
i love u more n more..
you always be by my side in whatever situation happened..
i will never get a better man than you..
thank you darling my sayang..

No comments:

pretty!!!!