salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, September 16, 2010

teluk cempedak beach






kat cni sngt seronok..

23 april 2010, malam
aku g tc ngn sayang aku azizi.. mse ni adik aku shae ikot skali.. ktorng mkn eskrem mcd.. aku sngt seronok mlm 2.. ni la 1st time aku g pantai ngn org yg aku sayang aka bf aku.. ktorang kt c2 kjap jer sbb da mlm kn.. tapi...........

24 april 2010, pagi
aku g lagi.. tp kali ni jus brdua sbb adik aku sklh.. ktorng jln2 kt gigi air.. amek gmba kt batu2.. ps2 ktorang jln2 kt jmbatan.. slame aku dok kuantan, aku lom prnah agi mlintasi jmbtan 2 sbb kt c2 sngt bnyk monyet.. aku takut nnt tbe2 aku jln die ggit aku plak..
time ni 1st time aku lintasi jmbatan 2 dtemani azizi.. sngt seronok.. pmndangn sngt2 cntik.. adela jgk ktorng amek gamba.. ktorang bcerite psl ktorng.. knl ati budi msing2 n bnyk lagi la..

yang aku nk kongsikn kt cni ialah................
cinta adalah 1 prasaan yg sngt unik.. tempat yg pada mulanye biase, jdi sngt indah n sngt cantik.. itula perasaan ble kte mncintai seseorang.. dan perasaan ni x boleh dipaksa.. die akn dtg dgn sndirinye n mngikut setiap rentak org brcinta..

No comments:

pretty!!!!