salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 16, 2011

joging!!!!

16.01.2011

aku bgun sngt awl hri ni.. xpnah2 ari mnggu aku bgun awl.. pgi2 da dpt msg, ajk temnkn die joging.. okla, nk wt cmne kn.. 7.30 am die dtg amek aku.. dgn mke x cucinye, ngn gigi yg x gosoknye, ngn rmbut yg brserabut ps bngun tdo, aku pon pgla tmnkn die joging.. awl2 agi aku da ingtkn die, jgn soh aku join skali die joging..

smpi jer kt tasik utm, die warm up, ps2 die jln anta aku kt pondok kt ngn tasik yg da kering.. xbermaya gler aku nngok tasik 2.. under construction.. sadis btol.. hmmm.. ps2 brmula la saat kebosanan aku.. die g joging, aku duduk cm tnggul kayu kt pondok 2.. ramai gk la org joging time 2.. tp aku mmg x mnt ngn mnde cmni.. aku x prnah brsukan.. bg aku skan amt mmentkn.. baek aku duk diam2 bermeditasi.. hehehe

abis 4 psingn die round, die ajk aku blik.. smpi jer kt blok aku, die ckp, 'cyg nk air msk ckit leh x? bear pnt la..' heeeee.. cowie bear.. len kali sblum g joging, org sdiakn air k.. hehehe..

sronok tmnkn bear joging pgi tdi.. nngok bear berpeluh peluh.. weeeeee.. u are so hot dat time.. time 2 jela.. haha.. len kali org tmnkn lg ea.. :) heeeeee chow!!

No comments:

pretty!!!!