salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 18, 2011

shawl shawl shawl

ohoi... sbnrnye aku da lme tringin nk pki shawl tau x.. tp x pki2.. sbb ape?? malu weh!!! muke aku da bulat smcm cm bola, ade ati nk pki shawl.. pergi cermin muke ko tu dulu yuni oii.. heeeee

smlm, aku bukakla blog fatin liyana.. die sangat femes, tapi aku beru tau.. ha, ksian x kt aku.. isk2.. yuni2.. die sngt cntik kn?? aku tringin nk pakai shawl cm die.. so, aku scan la smue gamba die.. dengan brsungguh sungguh aku wt taw.. ingt sng ke nk tngok aku cmni.. besenye aku lgi selesa pakai tdung bawal, snang selempang jer.. time comot trsangat la comot.. hnya dak gg yg tau kecomotan aku time tu.. hehehe..

ok2, msuk blik cte kte k.. (bajet org bce jer blog ko kn??) heeee.. xpala.. aku suke bab2 perasaan ni.. ps aku tilik smue gamba fatin liyana, aku pon amekla aku pnyr satu2nye scarf cotton aku ngn shawl.. scarf tu, aku bli time g jusco ngn alia n miza.. time gedik kn.. oleh sbb aku x pndai mnjahit, so alia la yg tlg aku jhitkn scarf cotten ni utk aku.. hehehe.. tq darling.. korang tau kn sbb ape kne jahit?? nk dptkn muncung supaya x nampak muka aku yg cm bola sepak yg sngat bulat..
adela dlm 2 jam aku duk try pakai sementara tnggu dak gg abis kelas.. sbb klu dak tu da abis kls, aku da x free da nk wt smue tu, cbuk duk msg, 24-7 ok?? x prnah miss.. opps, tpu2.. time aku pg beijing, x msg.. mahal kot... hehe

akhrnye dlm kul 6 aku pon da giv up.. dak gg pon msg..

dak gg: cyg ngh wtpe?
aku: org ngh try pakai shawl.. tp x jdila bear.. ssh tol jd org x cntik, nk pakai papepon smue x kene..

nmpk, pnjg lebar aku rply nk dptkn simpati.. hahaha.. n at last punyer la die nk jage ati aku kn die ckp ' cyg bear cntikla.. nnt kte nk kuar mkn, cyg pakai ea, bear nk tengok jadi ke x..'
akhirnye mse nk g dinner aku pon pakaila..
spanjang prjalanan nk ke kedai makan, dak gg ni asyik tngok aku jer smbil drive.. huh.. xselesa.. aku pon sound la.. mlut aku kn laser.. cmni caranye:

aku: bear ni, xde mnde laen da ke nk tengok? wt pe tengok org cmtu? x jadi ea? x cntik ea? kn org da ckp tdi.. aish..
dak gg: cyg2.. nk tau x, cyg comel sngat mlm ni.. bear x pnah tngok cyg cmni.. suke sngat bear tngok.. cantik..

ha.. ps dgr jer bear aku ckp cm2, aku ape lgi, ngn muke yg pnuh ngn perasaan bangga berkata dlm ati 'comel n cantik rupenye aku ni' hahaha.. nmpk, btape brperasaannye aku.. kikiki

tp smlm aku happy sngt2 dpt pakai shawl wlaupon xdpt mkn laksa shack.. sob2.. mngidam..

ps anta aku blik jer, dak gg ckp 'pas ni bear nk tengok cyg cyg pakai cmni lgi leh?? nnt bear blikn shawl laen utk cyg'.. yeay!!!! aku brjaya nmpknye.. hahaha

aku nk upload pcture tp aku lpe smlm aku x capture gamba aku.. hehe.. tula, time dak gg nk amek gamba, aku jual mhl.. malu knon.. kentot mu.. hahaha.. kn da rugi..

xpe, next time aku upload k.. thanks to fatin liyana sbb u la i berani pakai shawl tu.. hehe.. xsia2 i pakai dpt pujian cntik.. haha.. aduh, perasaan lg disitu nmpknye.. heeee

k la, 2 jer utk ari ni..

chow!!!!

No comments:

pretty!!!!