salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 17, 2011

kulit bermasalah

masalah ape???
JERAWAT

aku paham perasaan korang ble kulit muka berjerawat
ble tengok cermin jer
mesti terdetik jugak kan dalam hati
'napela kulit muka aku cmni? x macam orang lain, ok jer'
kan3????

aku taula
sebab aku pon alami masalah yang sama gak macam korang
time sekolah la
teruk gler
disebabkan aku agak cerah, jadi jerawat tu nmpak merah2 pink yang sangat ketara
aku nk g sekolah pon malu taw
da x nampak ruang kt muka aku nih
penuh
dahi, hidung, pipi, dagu, semua la

macam2 produk aku try
macam2 hospital aku g
macam2 klinik aku g
tapi still xde effect

and at last
ni memang jalan terakhir da la ni
mama aku bawak g klinik kerajaan je
poliklinik
doktor tu bagila ubat cam pil untuk dimakan selama 3 bulan
pas 3 bulan, doktor tu soh datang balik
die nk tengok hasilnya
pas 3 bulan. jerawat aku yg merah2 tu da kering ckit2
so, doktor tambah lagi ubat untuk 3 bulan
doktor tu cakap ni last
kalau x baek jugak xtaula
sebab ubat ni x boleh makan banyak2
takut ade effect kat tempat laen plak

sambil aku makan ubat tu
time tu gak aku try satu produk muka ni
TIA AMELIA


mama aku beli 1set untuk aku
lepas aku pakai produk ni
nampak la kesannye
besenye kan klu lps jerawat da baek, tnggal parut2 kan
tapi aku pakai produk ni
muka aku jadi ok
xdela parut2, xde lubang2
jadi normal

dun worry k
aku akan cuba bantu korang

so
kalau korang nk try
korang leh try
permulaan, aku pakai 1 set
pastu aku pakai sabun, sunblock, ngn krim kunyit plak jer
pastu aku pakai sabun nagn krim kunyit jer
skang aku pakai sabun die jer
hehehe

oooo
by the way
krim kunyit tu memang boleh hilangkan jerawat
time korang nak tdo, sapu kat jerawat
nnt jerawat tu jadi kecut
lame2 ilang la, sekali ngn parut
okie???

produk ni berkesan kt muka aku
aku xtaula korang camne
tapi xsalah mencuba kan

aku faham giler macam mana perasaan org yg ade kulit bermasalah
so girls!!!!
xmo sedey2
xmo nangis2
xmo rase rendah diri
kuatkan semangat
cari ikhtiar cm mne nk atasi masalah tersebut

semua orang Allah ciptakan cantik2 belaka
bergantung pada kite plak cm mne nk jge kecantikan tu

chow!!!

No comments:

pretty!!!!