salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, February 22, 2011

shine in the love

you are my sunshine!!!

uhuk uhuk uhuk
ha... itu tandanya batuk k..
da nk dekat seminggu lebeh2 da aku batuk
mule2 demam
pastu batuk plak

skang slalu gak la aku sakit
aku g pusat kesihatan pon da x terkire
ubat yg dapat pon terlalu la banyak aku simpan

sebenarnye aku ni jarang sakit
susah gler nk sakit
tapi kan xtaula sejak da ade org nk tlg jage ni, makin kerap plak skit
kalau x demam, aku sakit gigi, kalau x sakit gigi, aku sakit pewot, kalau x sakit pewot, aku sakit telinga, kalau x sakit telinga, sakit gatal2 badan
tula pnyakit yg bese datang kat aku

tapi
aku bersyukur sangat2
walaupon parents aku xdpt nk jge aku time aku sakit
aku ade gg, ayu, pqah
diorang la yg slalu ade ngn aku time aku sakit
thanks ayu, thanks pqah
u r the best i ever had!!!

gg plak
adoyai
risau die, mcmla aku da nk mati esok
aku sakit jer, die ajak g pusat kesihatan
taula tempat tu dapat ubat free kan
tapi masalhnye, aku xske g tempat cm tu
nnt mesti aku kne cucuk, kalau x cucuk, kne amek darah, kalau x amek darah, kne test urin
leceh, dan yg cucuk2 tu sakit taw x
pstu dapat ubat bnyk2
ingat aku makan ke ubat??
eeuuwwww.. xsedap taw x
si gg ni, slagi aku x mkn ubat, slagi tu jgk la die tnggu smpai aku makan
kalau aku xmkn, duk mmbebel, ckp die risau
dala aku memang ske wt die risau.. hehehe

aku terharu sngat ngn si gg ni sebenarnye
aku mmg xleh nk makan ubat batuk
die paham perasaan aku
disebabkan aku xmkn ubat batuk, die ikhtiarkan cara laen nk kasi batuk aku ilang
die belikan strepsils
sepanjang aku batuk, abis jer strepsils, die g beli yang baru
da brape bnyk duet die abis utk blikn aku strepsils
skang aku da ok ckit2
dari xde suare, skang aku da dapat suare aku yg nyaring tu.. heeee

tq bear..
setiap kali bear blikan strepsils, org terharu taw x
tp xnk ah ckp
bear kenal kn org cmne
ego melampau lampau
hehehe

i luv u so much
u brighten my life
u r my sunshine
u also make me feel hot... heeeee
dun wory honey
watever i said to you
its just for fun
but, when i say i luv u
i really mean it

terima kasih sebab selalu ade ngn org..
muahx!!

No comments:

pretty!!!!