salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Friday, February 4, 2011

paha besar

ooppss!!!
sngt sensitif yep..

tapi
aku nk ckp gk psl ni

dulu, paha aku pon besar gk taw
sngt susah nk menggayakan baju
nk pilih suar pon susah
nk pakai skinny lg la susah
nk bergerak susah
nk duduk susah
smue la susah
waaaaa
dan2 jer kn aku ni
heeeee
tp ni la yg aku rase dulu
aku xtau la korang cmne
ikut keselesaan masing2 la yep

so
skang aku nk kongsi ckit tips kecikkan peha
aku da pernah try cara ni
klu ko nk try, try la
xslah kalau kite mencuba kn
jadi ke x, tu belakang kire

boleh wat time bangun dari tido mase ni besenye posisi kte kt katil terlentang kn
still dgn posisi tu

Angkat kaki ke atas, gerakan kaki ke atas dan ke bawah,
ganti2 la kaki kanan dan kiri
pastu try angkat kedua kaki
sama2
Tahan kejap
pastu buat gerakan macam kayuh basikal tapi jangan gerakkan cepat sangat
Rileks saja ok


buat la setakat mana keupayaan korang
kalau stamina tinggi wat la lebih ckit

eeiiii.. ingat x penat ke wt mende alah ni
penat tuuuu
u
sekali angkat da penat taw
tu untuk aku la
hehehe

kite kena bnykkan ckit senaman kaki terutama paha
lemak2 yabg bertimbun timbun tula yang menyebabkan paha nmpak besar
jadi, kenalah wt gerakan untuk paha untuk bak
ar semua lemak2 kat tmpat tu

xyahla ckp pape
aku asyik letak gamba yg spesen je kn
dala asyik baju yg same jer
besela
baju tu jer yg aku ade dlm almari bju aku
hehehe

ok girls???
practise make perfect!!!

chow!!

2 comments:

Nyssa Nuar said...

boley r bg kt lela...
sbb lela kate bumper dy besar..
wahahahaha

yunie said...

besar amendenye cm 2.. ngarut ah bdk 2..

pretty!!!!