salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, March 8, 2011

tips

tips pe lgi la yg aku nk kasi ea
ish3
haha

last week aku blik umah taw
so, aku tngok 1 rncngan ni kt ntv7
smntara nk tnggu shin chan kn
aku pon xtau pe nme rncgan ni
aku tngok pon da last2

die kasi tips pe nk tau

mcm mne nk kecikkan kelangkang
means peha la

sngat simple
korang nk wt time ble2 pon ske ati korang
sbb ianya sngat senang
hanya 2 cara

1. berdiri, pstu bercangkung
bercangkung tu cmne ea?? ohoi..... cangkung tu cm time korang nk buang air besar gne jmban bese.. tau?? msti tau kn.. hehehe
wt la dlm 3 kali
bangun, cangkung, bangun, cangkung, bangun, cangkung
jgn korang cangkung x bngun2 suda.. heeeee

2. berdiri, angkat sebelah kaki, goyangkan ke luar
disebabkan kte ade sepasang kaki, si gilir2 la yep.. kasi sme rata..
ulang la, smpi korang penat.. hehehe

senang kn??
ni cte btol taw
xtipu pnyer
lps korang wt ni, korang akn rse ksnnye
peha kte cm jdi tegang

kne wt slalu taw
jgn stahun skali plak
mne la tau leh dpt peha cmni

alessandra ambrosio

die model vs
sngt cantik
aku suke die sngat2!!!!!

chow!!!

3 comments:

aLya said...

satgi aku nak terai..lau tak dapat peha cmnie aku amek peha ko..hahaha

yunie said...

erm.. sy..... erm.. sy..... sy..... sy.......
haha.. nnt aku try jd ke x ea.. kot2 cne dlm tv tu tpu aku ke kn.. hehe

shaeyusoff said...

i don't have to try... it's naturally ... HAHAHAHA... the next gisele bundchen la katekan... bhahahaha... jgn mrh ea...

pretty!!!!