salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 27, 2011

kahwin #2


hye guys....
bertemu kite di sesi petang.. ahakz!!!

bape bnyk ntah die ni nk post dlm shari? srabut aku...
ehem3...
kepada sesiapa yg pernah terdetik begitu, sy ingin mnyatakan sesuatu.. eh, sjk ble aku pndai bersaya saya ni.. ha.. aku nk bgtau.. aku mmg ske post
bnyk2 sbb aku bosan duk cni.. smentara nk tnggu kul 6, baek aku buat smthng utk menghiburkan hati aku.. nnt ble mase free aku bleh slongkar blik blog aku tngok pe yg aku tulis.. nnt aku snyu
m srg2.. ok ah tu.. ko ade? hakhak

beralih kepada topik kite pe
tang ni
kite sambung pasal kahwin
hehehe

part 2
pelamin indah :)


disebabkan aku nk buat 4 kali kenduri so kene ade 4 pelamin la kan
takkan aku nk angkut pelamin dari kuantan ke pasir
gudang plak kan... heeeee



pelamin pertama

kat rumah aku.. heeeee




pelamin kedua

kat dewan...




pelamin ketiga

kat rumah cinta hati... auwwww..




pelamin keempat

cruise.... yeay!!!!!

;
;;
;;;
;;;;
;;;;;

semua pelamin ni da disesuaikan mengikut baju kahwin aku..
ahakz!!!


chow!!!

No comments:

pretty!!!!