salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Friday, November 18, 2011

1st parts from korea

hye everyone~~~
happy friday.. :))

2 weeks ago, my bf went to korea..
guess what!! i know i will get so many presents..
but.......

mr right: bear beli ckit jer barang bear.. beg bear penuh barang baby..
me: heeeeeaaaahhhh???? yela tu.. ingat org caye ckp bear? ade ke x ntah brg org..
mr right: adela sayang..
me: mane nye?
mr right: nanti ah.. bear xmo bagi semua sekali gus.. nak bg ckit2.. turn by turn..
me: gedik ah! nk bagi, bagi jela.. ckit2 plak..
mr right: saba ea baby.. heeeeeee.. :)
me: grrrrrrrrr.. =.=''
so, this is what i got from korea

1st parts

1. brooches


i got 5 brooches.. haaaaaa.. cantik~~~ korang ade ke? hakhak #guraw je k.. hehe
my mom got 1 but bigger than me and sooooooo beautiful u know.. huh! never mind.. hehe #tolong belajar bersyukur ckit yuni.. adoyai..
and 1 more thing is, this is 1st time i had so many brooches.. if not just one.. gilir2 pakai jeh.. maklumla xberminat sngt ngn kerongsang.. heeeeee..

2. t-shirt

t-shirt korea.. he bought 2 colours, white n grey.. then he ask me which one i want.. kedekut kan die?? grrrrrrr.. then i chose this one.. hmmmm.. nmpak lagi cantik kot..
both of my sisters also got a present.. t-shirt jugak but grey color..



wait for the second parts ok darl????
daaaaaaa...
:))

No comments:

pretty!!!!