salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Monday, November 7, 2011

this is me!




mama : hari tu ckp kt mama da xmo kat gg..
me : emmmm.. yela.. kadang2 kaklong rase cm rimas..
mama : kalau kaklong putus ngn gg, rasenye leh cari yg lain x?
me : boleh jer.. tp..... xtau la dapat yg cm gg ke x..
mama : tu la mksud mama.. kalau da cm tu xyh la asyik nk ngajuk jer.. ckit2 nk ngajuk.. bnde xdela besar sngat pon..
me : hehehe..
mama : kalau betul rase da susah nk jmpe org yg sayang kaklong cm gg sayang. jagalah die leklok.. da lame kn knl die.. da leh tau da hati budi dia ckit2.. ni x, asyik buli die jer..
me : okie mama.. heeeeee..


skang memang susah nak cari lelaki yang betul2 sayang kita,terima kita seadanya, bersabar n macam2 la..
kadang2 kena korbankan jugak ego tu.. ni x, asyik die jer betul.. orang lain smua salah, smua x kena.. knnnnnnnn???
ingat tu yunie!!!!

i'm very glad to have u in my life bear...
thanks for everything..
luv u....

2 comments:

Nyssa Nuar said...

hahahah..tu lah ko...asek meroyan nk crik pasal jek..agagagagaga

aLya maNip said...

ko takmo gg????? ade yg nak wei..cume gg la plak tak nak..hahaha

pretty!!!!