salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 1, 2011

hati lelaki VS hati perempuan

assalamualaikum.. :)


seperti yang semua orang maklum, kebiasaan hati melibatkan kasih sayang.. knnnnn?? kasih sayang ape?? kasih sayang diantara lelaki dan perempuan.. no, lelaki lelaki or pempuan pempuan.. tak feel la weh.. hakhak.. tapi dalam persahabatan perlu ok.. tapi xmo songsang2.. okeh???

back to the topic..

lelaki ni.... hati diorang leh dibahagikan kepada 4.. 4 yep.. dan disebabkan itu jugaklah lelaki boleh kahwin sampai 4.. that's the fact woman should know about man.. so, perempuan2 semua digalakkan membenci no 4.. perlu keh???? haha.. up to uoollsss lah..

biasanya jugak isteri2 akan dengar dialog nih:-

mr A: sayang, abg nak kawin 1 lagi la..
mrs B: haaaaaa!!!! nak kawin lagi? abg x sayang sy lagi ke?
mr A: sayang....
mrs B: pmpuan tuh????
mr A: sayang jugak..
mrs B: hehhhhhhh???? =.='' *sumpah tamak #cgvhgftyd**6rrdgvgvg###b

haaaaa... nampak macam mane situasi tu?? dialog tu untuk para isteri yang x panas baran jep.. untuk bakal para isteri macam aku, dialog tidak diperlukan lagi.. huahahhaaha.. itu sebagai contoh jer..

hati perempuan pulak sebaliknya.. ianya hanya ade 1 jer.. khas untuk lelaki yang dia sayang dan cinta.. sebab tuh bila lelaki cakap dia ade sayang orang lain selain daripada perempuan yang 1 itu, perempuan tersebut tidak dapat menerima hakikat.. sebab hakikatnya hati perempuan tidak boleh dibahagikan.. get my point??? :D

this is serious ok.. xde tipu2.. semua fact ni aku dapat daripada kursus kahwin yang aku pergi.. ustaz tu yg ceramah kat kitorang camni.. kalau aku tipu korang maknanye aku pon da kena tipula ngn ustaz tu.. haha

nasihat aku untuk wanita2 @ perempuan2 di luar sana, janganlah bagi hati anda sepenuhnye kepada sang lelaki.. buruk padahnye.. cukupla hanya 1 per 4.. fair and square.. janganla sesuka hati bagi sang2 lelaki ini merobek-robekkan hati anda.. wahhhhh... ayat aku.. kelasssss ko..


maksud aku, sayang tu biarla berpada-pada.. waspada sebelum terkena.. sesal kemudian tiada guna.. haaaaaaa.... hehehe.. sayangla dia selayaknye ok.. 1 per 4 pon da banyak tuuuu kalau nak bagi.. jgn sekali-kali bagi sepenuhnye.. merana hati xde sape yg boleh tolong.. kekasih hati ke mane, hati sendiri merane..


tu jer kot aku nak ulas untuk topik ni.. fikir-fikir kan la.. same2 la kite memperbaiki diri kita dan menikmati keindahan bercinta.. kikiki.. wassalam... peace yawwww~~~~

2 comments:

Nyssa Nuar said...

Wuuuuuu.. Susah aku nak terima tuh.. Uhuhuhu~

yunie said...

haha.. ha.... brsiap sedia..

pretty!!!!