salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 29, 2012

boyfriend yang TAK romantik



holla everyone!!!
assalamualaikum.... :)

kepala otak sangat sesak memikirkan kenapa boyfriend aku tak romantik? kenapa boyfriend orang lain romantik nak mampus? apa silap yang aku da buat kat dunia ni sampaikan aku dapat boyfriend yang tak romantik langsung? apa dosa ku ya Allah????? #haaaaa... amek kau mukadimah yang sadis kan? ahakz!

semua perempuan suka lelaki romantik.. kn2??? jangan tipu ea.. best kan kalau ada lelaki romantik.. mesti rasa bahagia jeh.. yeke??? ye la kot.. haha

pada mulanya aku sangkakan boyfriend aku sangat la romantik.. TETAPI... oh.... tidak........... aku tertipu!!!! kenyataan yang sangat berat untuk aku tempuhi.. ecehhhh~

tinggal lagi beberapa hari maka genaplah 2 tahun usia percintaan kami.. banyak sangat kisah suka duka aku dengan dia.. sampailah pada suatu malam, kisah yang terlalu duka bagiku telah berlaku.. owwwhhhhh~

last week kitorang ada family day kelas kitorang SMI.. 3 hari 2 malam.. start hari jumaat.. sabtu malamnye kitorang ade bbq, mengelilingi unggun api, mcm2 game la ade.. sampai lah satu game yang memaksa sesiapa yang namanya dicabut undi menjawab soalan.. pek! terkena lah nama gg aka boyfriend ku yang tak romantik tuh.. soalannye ialah:-

penanya soalan: gg, kenapa ko suka yuni?
gg: emmmm... #muke mmg da x boleh blah da.. naseb jeh gelap..
penanya soalan: #muke menunggu jwpan..
gg: ok, pertama kali aku suka die time aku lapar nak makan sangat2 tapi tak de org pon nak temankan aku.. last2 die jer yang sudi teman aku..
budak2 laen yg excited: oiiii ape ni jawapan cmtu, jawapan biasa.. lain2!!
gg: aku suka die sebab... aku ni suka berjalan.. jadi, kalau aku ajak die g mane2, die ikut jeh..
AKU: =.='' #WHAT THE HELLLLLLLLLLL


nampak!!! korang rase tak ape yang aku rase??? membara bara aku kat situ.. aku da macam nak mogok setahun dah.. tapi....... lepas jer abis semua2 tuh.. semua berangkat balik dah.. aku pon keluar la teman die pegi anta makanan kat adik aku.. kalau ikutkan hati aku yang da macam lava nih, tak de masenye aku nak kuar dengan die da.. lelaki yang tak mengenang budi! #wah! lebih2 pulak aku kan? cam xde kaitan pulak.. :p

disebabkan die sngat risau adik aku yg sorang tu tak makan lagi dan merengek rengek kat 7E, aku pon pegi la teman.. suasana sangat lah dingin.. smpai lah aku teringat ape yang aku da buat kat die petang sabtu tu.. aku yell die depan kawan2 aku dan adik aku.. aku pon tanya la die..

aku: bear, tak nak marah orang pasal ape yang orang wat kat bear petang tadi?
gg: buat ape nak marah, bear kenal baby bear macam mana...
aku: #sumpah terharu sampai mengalirkan air mata..

so kesimpulannya di sini ialah:



dan untuk sakit hati aku time malam tuh.. sekali lagi aku tanya dia kenapa die suka aku..

die jawab: BEAR TAK TAHU KENPA BEAR SUKA BABY.. YANG BEAR TAHU, BEAR SAYANG BABY BEAR SANGAT2..


No comments:

pretty!!!!