salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Monday, March 26, 2012

tips kurus #1

hye babes!!!!

today i wanna share 1 secret..
jeng! jeng! jeng!



secret sngat la kan :p

korang leh try secret nih, klu jadi bagitau kt saya.. klu x, diam2 jeh.. simpan srg2.. haha

sebelum

2 gambar nih mase aku kat matrik.. time nih zaman kemuncak kenaikan badan aku.. berat aku time ni 68 kg.. 68 kg dgn ketinggian 170cm.. can u imagine it bertape gergasi nye aku masa ni.. shame on me.. lalalalalala~~~


selepas

2 gambar nih mase aku kat UTM.. see the difference? hakhak..




sekarang berat badan aku 51kg dengan ketinggian 170cm..
haaaaaaa.... any comment???


banyak kan turun??? banyak jugak lah sebabnye..


salah satu yang dapat aku kenal pasti ialah:-

KURANGKAN PENGAMBILAN AIR MANIS

BANYAKKAN MINUM AIR LIMAU NIPIS

MINUMAN PANAS LAGI BAGUS DARIPADA MINUMAN BERAIS


so........

korang leh la try minum LIMAU SUAM/PANAS..
kalau boleh everyday la..
sedap ape limau panas.. lega giler rasa badan.. siyes wa ckp sama lu.. haha.. nanti korang leh rase badan korang cm ringan ckit.. bile da rase ringan, ape lagi, pegi la timbang.. buat semangat baru.. kn????? :p

cuba2 la yep.. :D


ok la..
see you guyz at tips kurus #2 pulak..

chow!!

2 comments:

Unknown said...

yg ni aku nak try la..n seyes kene diet da..hahaha

yunie said...

aku sokong dri smue arah.. haha.. jadikn badan ko cm thun 1 dlu wei.. :D

pretty!!!!