salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, April 19, 2012

happy 2nd sweet sour relationship anniversary

hye all :))


bukan main panjang lagi aku punyer title.. hakhak.. 12.04.2010 adalah hari yang sangat bersejarah buat aku dan die sebab tarikh ni la aku bukakan hati untuk menerima si die dalam hidup aku.. wahhhhhh.... puitis x ayat aku???? no wonder la SPM  bm aku A1..  :p

maka tahun ni 12.04.2012 genaplah usia cinta kitorang yang ke 2 tahun.. sweet x? sweet x? sweet x? haaaaa.. teeheee..


cake yg disponsor oleh my honey bear ♥

kebetulan pulak tarikh anniversary kitorang ni time mid sem break, so aku dengan rela hati mengorbankan cutiku untuk pulang awal ke UTM semata-mata untuk celebrate anniversary kami.. sadis kan? sob2.. lagipun aku pikir ini thun terakhir aku ade dekat dengan si die.. lepas ni masing2 akan bekerja dan kemungkinan besar bukan satu negeri.. uhuk2.. #bunyi annoying.. sila lempang aku laju2..


turun jer dari bas, si die terus hantar aku ke block untuk bersiap.. ade la dalam sejam die tnggu.. #hoi!!! ne ade pempuan siap cepat2 nak g sambut anniversary.. LOL~

1st destination, laut yang dekat danga bay tuh yg kat jalan raya.. haaa.. kitorang lepak kat situ amek gambar.. #aku kan jenis gedik2 bajet model tersohor.. kene la amek gambar banyak2.. =.=''

inilah hasilnya...... #ha! nak kutok la tewww.. malas la tunjuk banyak2.. lalalalala~






2nd destination is malay village.. makan2 lerrrrrr.. candle light dinner ok walaupun candle ade setoet jeh..
ok.. kat sini makanan yang paling aku suka nasi goreng nenas or bahasa omputihnye pineapple fried rice.. best wa cakap sama lu..... emmm.. tapi makan tak abis pon.. o.O

jom kita tengok gambar lagi dan biarkan gambar berbicara.. #owh.. sepatutnye aku jadi sasterawati.. LOL~







hmmmm.. begitulah kisahnye anniversary kami.. simple jeh.. hikhik.. pasni aku post hadiah ape aku dapat k.. heeeee.. excited nih.. lalalalala~~~



satu ku pinta agar jodoh kami sampai syurga.. amin..
doakan kami yep.. semoga Allah merahmati kamu semua.. amin :D

kbai~

2 comments:

Unknown said...

yeayy!! da 2 taun..hihihi
adiah aku takde k? haha

yunie said...

hehhhh????
tnggu brthdy taun dpan plak.. haha

pretty!!!!