salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Thursday, April 19, 2012

tip kurus #3

hye peeps~~
assalamualaikum... :D

fuhhhh.. da lame x update blog nih.. ingat ke nak update pasal anniversary dulu tapi mengecewakan sebab size gambar yang terlalu besar menyulitkan keadaan.. haaaa... nmpk.. alasan.. pfffttttt.. hikhik..

okeh, straight to the point, kite masuk ke tip kurus yang ke-3..
tips yg sebelum ni sape2 yang check it out leh click nih :-


geli pulak aku tengok gambar nih.. LOL~

tip kurus yang ke-3 ialah:

RAJIN-RAJIN LAH BUANG AIR BESAR atau dengan nama lain nye BERAK

korang ingat aku buat lawak keh?? hello~~~ girls!!!! semakin banyak benda yang seharusnya buang terkumpul di dalam perut semakin sulit lah badan nak susut..

this is true story.. i had been in this situation.. sebulan cuti sem duk rumah, susah giler nak berak.. aku pon tak tahu pe yang aku makan.. stress!!! pastu aku balik jeh UTM first person yang tegur aku ialah my cinta hati "asal baby nampak macam tembam? pipi da besar.." aku pon.... damn!!!! pastu alia pulak tegur "yuni, asal nmpak badan ko cam naek jeh?" ayat ni ok lagi.. boleh pulak si miza boncet cakap  "yuni si gemok!!!" then aku pon.... arrrgggggghhhhhhh!!!!!! hahaha.. owh ye kawan2 sekalian, kurang berak atau susah berak akan mengakibatkan stress and worst akan menyebabkan muka berjerawat.. kui kui kui.. #lantak korang tak nak percaya, aku cakap benda betul ea.. heeeeeee

setiap hari pastikan buang benda sisa2 yang terkumpul.. SEHARI SEKALI pon da ok da.. lagi banyak lagi bagus.. takdela lemak terkumpul.. salah satu hobi aku berak lah.. LOL~ make sure  EVERYDAY ok! jangan miss.. kalau miss jugak pergi cari penawar.. haha


kbai~

No comments:

pretty!!!!