salji

sweet sour relationship

Daisypath Anniversary tickers

love is in the air

Daisypath Wedding tickers

Monday, April 9, 2012

tip kurus #2

holla semua..
assalamualaikum.. :D

skang kite akan masuk ke tip kurus yang ke 2.. yang pertama ape yep???
u can click here tips kurus #1  :))



tip2 yang aku bagi nih tak ade kene mengene dengan yang hidup dan mati ok.. ni hanyalah tips aku sendiri, yang aku apply kan sendiri sesuke hati.. kalau sesape nak try silakan.. just berkongsi.. :)



bla bla bla bla bla~~

okeh, back to the topic.. TIP ke 2 ialah:

KURANGKAN MAKANAN dan MINUMAN MANIS


adik manis semua.... semakin manis makanan yang kite amek, semakin banyak gula yang kite makan, semakin banyak lemak yang berkumpul, semakin tepu la lemak dalam badan.. eh! leh ke camtu? pape jerrrrrr... :p

haha

ok, kesimpulannye kurangkan manis dalam makanan dan minuman..
lagipun benda manis kan tak baik untuk kesihatan.. knnnnn??? klu kolesterol tinggi, kencing manis ke sape susah.. diri sendiri jugak.. :)

kalau sekali sekala mengidam nak makan benda manis makan jela, tapi JANGAN SELALU ok..

good luck babes!!! :D

p/s: aku memang kurang makanan dan minuman manis.. so, aku leh la apply tips ni.. untuk korang yang suka benda yang manis, sweet2 cm korang, try la ea slow2.. tak susah, untuk kesihatan diri kita sendiri jugak kn.. :))


aku suke air ni!!!!!!
lipton ice tea ( green tea lemon falvour) sumpah sedap!

tibe jeh =.=''

No comments:

pretty!!!!